Запчастини, аксесуари та витратні матеріали.

Відділ запчастин та «Стіл замовлень»

В організаційну структуру СТО «Крома» входять відділ запчастин та «Стіл замовлень». Кваліфікаційні менеджери, які працюють у цих підрозділах, спираючись на багаторічний досвід, швидко підберуть автозапчастину на автомобіль клієнта. При цьому на вибір, запчастина буде або оригінальною, або ліцензійною. Ліцензійні запасні частини також можна підібрати, спираючись на показник «ціна-якість».

Завдяки технічній документації та комп’ютерному забезпеченню, яким укомплектований «Стіл замовлень», правильно реалізуються і використовуються інтервали чергового обслуговування автомобілів, технології їх ремонту та діагностики, а також знаходяться потрібні до цього автомобіля запчастини та деталі. При технічному обслуговуванні та ремонті автомобілів ми використовуємо запасні частини, які схвалені та сертифіковані для продажу на території України.

У нашому «столі замовлень» можна придбати та замовити будь-яке додаткове обладнання, автомобільні аксесуари та супутні товари.

СТО «Крома» має свій склад запчастин, який представлений основними витратними матеріалами (фільтра, колодки тощо) для проведення технічного обслуговування популярних моделей автомобілів. В наявності завжди є вся лінійка масел і мастил, а також,  автомобільних рідин (антифриз, гальмівна та ін.). Склад постійно оновлюється та поповнюється.

Якщо потрібної деталі немає в наявності на складі станції, то в нашому розпорядженні є інформація практично з усіх основних складів запчастин міста Дніпропетровська в он-лайн режимі. Термін постачання таких запасних частин лише кілька годин.

Якщо ж, потрібної запчастини немає в місті, то наші менеджери дізнаються про наявність цієї запчастини на всій території України і термін поставки її складе 1-3 дні.

Якщо ж вироби немає в Україні, то ми доставляємо його з-за кордону (Польща, Німеччина, ОАЕ тощо) і термін замовлення в цьому випадку становить від 2 до 5 тижнів.

Така робота відділу запчастин та «стола замовлень» можлива завдяки тому, що наші співробітники постійно підвищують свій професійний рівень, беручи участь у технічних тренінгах та семінарах, а також постійно вивчають свіжу технічну літературу, і переймають позитивний досвід своїх колег.